9 ago 2009

I CONFESS - YO CONFIESO - IO CONFESSO - EU CONFESSO ***READ PLEASE**



I confess that the earth is flat, I confess that night was day and It was my optical illusion that I thought it was night…I confess those drugs are delusion, a traitor like me does not deserve commiseration.
I will confess, just show some mercy, please give my friends a loaf of bread, I’ll confess, stop hitting us for God’s sake.
I will confess, I will confess, Just don’t tell my daughter what happened to me during a couple of months that passed.


Admito que la tierra es plana, admito que esa noche era el día y era una ilusión óptica , pensé que esto era la noche…Admito que esas drogas son ilusión, un traidor como yo no merece ninguna conmiseración.
Admitiré, sólo muestren un poco de piedad, por favor dé a mis amigos un pedazo de pan, admitiré, dejen de golpearnos en nombre de Dios.
Admitiré, admitiré, Sólo no diga a mi hija lo que me pasó durante el par de meses que pasaron.


Confesso che la terra è piatta, confesso che quella notte era il giorno, è stato una illusione ottica, pensato che era la notte ... Confesso quelle droghe sono illusione. Un traditore, come me, non merita commiserazione. Io confessaré, mostrate un po ' misericordia, vi prego date ai miei amici una pagnotta di pane, io confesso, ma smettetela di colpirci per amore di Dio. Io confesso, io confesso, basta che non dite a mia figlia ciò che è accaduto a me, in questi 2 mesi passati.


Confesso que a terra é chata, confesso que aquela noite foi o dia e foi a minha ilusão ótica, pensei que era a noite…Eu confesso que aquelas drogas são a desilusão, um traidor como eu não merece a comiseração.
Confessarei, somente em um pouco de clemência, por favor dê aos meus amigos um pouco de pão, confessarei, mas deixem de bater em nós pelo amor de Deus.
Confessarei, confessarei, Somente não diga a minha filha o que me aconteceu durante o par de meses que passaram.

SHAME ON YOU MR FRAUDULENT PRESIDENT
WISH GOD GIVE YOU BACK JUST 1% OF WHAT YOUR GIVING TO YOUR OWN PEOPLE !!
NAM MYOHO RENGE KYO


******************

1 comentario:

  1. Iran´s regime is worse than what I thought. The way they sill torcher people is not humane eventhough there is nothing humane about this dictator regime. DOWN WITH IRAN´s Regime.

    ResponderEliminar